2026 bliver året hvor vi byder på kuld med hele 3 af vores egne hunde fidelt på 2 kuld
Første kuld bliver en stor drøm med at se vores Vilje i avl. Hun skal have kombinationen med Useph og håbet er, at de både leverer en dreng og en pige til os til fremtiden, og lidt af begge køn til både opdrættere og hundeejere som har ventet længe. Vi forventer hvalpe der alle er tricolour med brindle points.
Efteråret bliver spændende fordi vi for første gang præsenterer et kuld med to hunde af eget opdræt fra 3. generation af egen avlslinje. Ghost og Vida vil forhåbentligt berige os og nogle ventende købere med lækre små blue merle og tricolour hvalpe i oktober måned. Derefter vil Pernille få ejerskabet over Vida, som så er pensionist
Foråret 2027 vil Unique (Niksen) forhåbentlig bidrage med sit kuld sammen med Coill. Herefter overgår ejerskabet fuldt ud til hendes familie og hun pensioneres.
Gå ind på hundenes egne sider for at se både billeder, beskrivelser og sundhed på dem. Ghost og Vida afventer vi røntgen svar på men opdaterer når de kommer.
I slutningen af 2027 eller start 2028 vil Raven og Proxy lave kuld og Coill og Dippy. Men mere om dette når vi ser deres udvikling.



